Společnost


bonprix S.r.l., EURONOVA

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45333Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2020, před 4 lety

Lucie Tvrzníková

Znění stížnosti

Dobrý den, během srpna jsem objednávala níže uvedené zboží, během září byla objednávka doručena na adresu, nikdo mi ovšem o doručení objednávky nedal vědět,tudíž objednávku odeslali zpátky, mluvila jsem s paní operatorkou, která dala poznámku k objednavce, že o ni stále mám zájem i přesto mi do dnešního dne objednávka nedorazila. Opět jsem dnes tedy volala operatorce a ta mi z klidným svědomím oznámila, že žádnou objednávku neevidují.


Požadované řešení

Doručení objednaného zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2020 17:09, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 11:40, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.