Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, během srpna jsem objednávala níže uvedené zboží, během září byla objednávka doručena na adresu, nikdo mi ovšem o doručení objednávky nedal vědět,tudíž objednávku odeslali zpátky, mluvila jsem s paní operatorkou, která dala poznámku k objednavce, že o ni stále mám zájem i přesto mi do dnešního dne objednávka nedorazila. Opět jsem dnes tedy volala operatorce a ta mi z klidným svědomím oznámila, že žádnou objednávku neevidují.
Doručení objednaného zboží.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.