Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#45344Nenalezená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2020, před 4 lety

Martina Němcová

Znění stížnosti

1. 10. 2020 mi měla být doručena zásilka. 2. 10. 2020 jsem našla ve schránce oznámení, že obyčejnou zásilku mám na poště ve Stodůlkách, protože se nevešl do schránky. Proto jsem se vydala z Řep, kde pošta svou pobočku uzavřela,do Stodůlek, abych si vyzvedla zásilku, kterou jsem předem uhradila.Na poště ji nenalezli. Nybyli schopni najik jakoukoli kompetentní osobu, která by byla schopna zjistit, kde moje zásilka je. Vedoucí pobočky tak v pátek ve čtyři odpoledne nebyla, nikdo ji nezastupoval. Když jsem chtěla formulář na stížnost, přinesli mi umaštěný papír, na který jsem stížnost napsala. Neobdržela jsem ani kopii stížnosti.


Požadované řešení

nalezení zásilky a hlavně komubnikace pošty se mnou ohledně náhradního doručenéí (příští týden jsem služebně pryč, zásilku si nemohu vyzvednout nechci, aby byla poslána zpět, protože jsem ji již uhradila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2020 14:22, před 4 lety

Pokud nebyla poštovní zásilka dodána, má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.