Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#45347Neoprávněná kontrola tašky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2020, před 4 lety

Hana Hladíková

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 2.10.2020 cca 14,15 hod. jsem byla v Tescu Milovice a při odcházení z prodejny, kdy jsem neměla žádný nákup, na mě neoprávněne a bezdůvodně pořvával Váš zaměstnanec /seděl u pokladny, kde se prodává alkohol, nikdo jiný na pokladnách nebyl/, že mu musím ukázat obsah tašky. Neměla jsem čas řešit na místě stížnost u vedoucího prodejny, pokladnímu jsem obsah tašky, ve které jsem měla 2 nádoby z prodejny Kik ukázala a řekla jsem mu, že na nádobách je napsáno, že je to z Kik-u i tak vyžadoval pokladniční blok /měla jsem ho/, bez omluvy,neřekl ani jediné slovo,jsem z prodejny odcházela. U pokladny mu v řade stálo asi tak 7 lidí, ale to ho vůbec nezajímalo. To asi nebyla jeho práce? Nevím, zda máte nějakou novinku, že všem zákazníkum někdo poleze do tašky, v tom případě si budete muset zaměstnat i někoho z Policie ČR. Myslím, že by jste si měli některé zaměstnance proškolit z pravidel slušného chování, jsem učitelka a bezdůvodně mě obviňovat v prodejně ve měste, ve kterém učím je nadmíru nevhodné.


Požadované řešení

Proškolení zaměstance.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2020 15:35, před 4 lety

Ostraha či zaměstnanec společnosti nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas.

Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.

Spotřebitelka by se mohla se stížností na nevhodné chování ochranky, popř. zaměstnanců, obrátit přímo na vedení společnosti, které by mělo mít zájem na jejich slušném a adekvátním jednání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 11:40, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.