Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#4535Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2014, před 10 lety

Marta Jalowiczorzová

Znění stížnosti

V dubnu 2014 jsem zakoupila vycházkovou obuv pro čtrnáctiletou dceru. Dcera ji nosila občas a vše bylo v pořádku. V červenci odjela na 14 denní tábor. Po příjezdu byly boty rozlepené (podrážka), povrch se loupal, v podrážce byla trhlina. Dcera boty používala ve ztížených podmínkách (les, bláto, vlhkost). Podotýkám, že jsme boty ošetřovali impregnací (universal).
Boty jsem reklamovala, při čemž vedoucí obchodu Deichmann v Českém Těšíně byla velmi nepříjemná, tvrdila mi, že obuv byla plně využita a že dcera měla boty šetřit. Taky mi sdělila, že si měla boty zout, když viděla, že prší a je mokro. Reklamaci zamítla s tím, že obuv byla plně využita. Při tom obuv byla využívaná jenom 3 měsíce.
Opravdu v tomto případě nemám nárok na kladné vyřešení reklamace?
Děkuji


Požadované řešení

Uznání reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2014 19:08, před 10 lety

Dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku se má za to, že vyskytne-li se na věci vada v průběhu šesti měsíců od jejího převzetí, zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající.
V tomto případě je nutné přihlédnout i ke skutečnosti, o jaký typ obuvi se jedná a dále je nutné vzít v potaz, jakým způsobem byla obuv užívána a zda způsob užívání odpovídá účelovému určení obuvi.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.10.2014 10:20, před 10 lety

Vážená paní Jalowiczorzová,

děkujeme za Váš podnět a Vaši zpětnou vazbu, je pro nás velice důležitá.

Celou záležitost necháme prověřit u oblastní vedoucí prodeje, která je přímou nadřízenou dané prodejny Deichmann v Českém Těšíně. Rádi bychom Vás proto poprosili o číslo reklamačního protokolu a zároveň o sdělení kontaktu na Vás (e-mail či telefonní číslo) na náš e-mail service-cz@deichmann.com.

Předem děkujeme
s přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.12.2014 23:29, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.