Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V dubnu 2014 jsem zakoupila vycházkovou obuv pro čtrnáctiletou dceru. Dcera ji nosila občas a vše bylo v pořádku. V červenci odjela na 14 denní tábor. Po příjezdu byly boty rozlepené (podrážka), povrch se loupal, v podrážce byla trhlina. Dcera boty používala ve ztížených podmínkách (les, bláto, vlhkost). Podotýkám, že jsme boty ošetřovali impregnací (universal).
Boty jsem reklamovala, při čemž vedoucí obchodu Deichmann v Českém Těšíně byla velmi nepříjemná, tvrdila mi, že obuv byla plně využita a že dcera měla boty šetřit. Taky mi sdělila, že si měla boty zout, když viděla, že prší a je mokro. Reklamaci zamítla s tím, že obuv byla plně využita. Při tom obuv byla využívaná jenom 3 měsíce.
Opravdu v tomto případě nemám nárok na kladné vyřešení reklamace?
Děkuji
Uznání reklamace
|
Tweet |
Dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku se má za to, že vyskytne-li se na věci vada v průběhu šesti měsíců od jejího převzetí, zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající.
V tomto případě je nutné přihlédnout i ke skutečnosti, o jaký typ obuvi se jedná a dále je nutné vzít v potaz, jakým způsobem byla obuv užívána a zda způsob užívání odpovídá účelovému určení obuvi.
Vážená paní Jalowiczorzová,
děkujeme za Váš podnět a Vaši zpětnou vazbu, je pro nás velice důležitá.
Celou záležitost necháme prověřit u oblastní vedoucí prodeje, která je přímou nadřízenou dané prodejny Deichmann v Českém Těšíně. Rádi bychom Vás proto poprosili o číslo reklamačního protokolu a zároveň o sdělení kontaktu na Vás (e-mail či telefonní číslo) na náš e-mail service-cz@deichmann.com.
Předem děkujeme
s přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.