Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
NAHLÁSILA JSEM , ŽE MI NEFUNGUJE MOBIL. NA PRODEJNĚ 02 ZJISTILI, ŽE CHYBA JE NA JEJICH STRANĚ A ŽE MÁM ČEKAT.ČEKÁM JIŽ TŘETÍ DEN, MANŽELA V NEMOCNICI, DĚTI BYDLÍ DALEKO JSEM STARÁ A NAPROSTO ODŘÍZNUTÁ OD SVĚTA. ŽIJI SAMA, DĚTIO JSOU DALEKO.NABÍDLI MI, ŽE SI MOHU KOUPIT NĚJAKOU KARTU ZA 150 KČ....
TO MI OIPRAVDU NEPOMŮŽE.
¨JSEM U O2 MYSLÍM SKORO 20 LET , MÁM OD NICH MOBIL, INTERNET SETOBOX.....
PŘIPAQDÁ MI TO NEHORÁZNÉ A NEPOKÁ
NAVYŘÍZENÍ OPRAVY SPOJENÍ MOBILU
PŘEDSTAVOVALA BYCH SI, ŽE DOSTANU OD 02 JINÉ ČÍSLO PROMTNĚ, ABYCH MOHLA NORMÁLNĚ FUNGOVAT A NE BÝT ODŘÍZNUTÁ OD SVĚTA, NE SVOU VINOU
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
velice se omlouvám za způsobené komplikace. V systému jsem dohledal zaseknutou objednávku na výměnu SIM karty. Aktuálně je již dokončena a číslo funkční. Vzhledem k nemožnosti využití telefonního čísla do 05.10. zadávám slevu do následujícího vyúčtování ve výši 83,17 Kč (jedná se o poměrnou část za dobu nefunkčnosti) + nebudeme účtovat poplatek ve výši 99 Kč za výměnu SIM karty z důvodu technických komplikací na naší straně. Věřím, že se obdobná situace nebude opakovat a velice mě mrzí veškeré nepříjemnosti spojené se zmíněnou objednávkou.
S pozdravem
Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.