Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#45352Zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2020, před 4 lety

Lucie Kuběnková

Znění stížnosti

Docela mě naštvalo, že v aktuálním letáku jste měli polštář tlakové patroli 40x40cm a když jsem se tam byla ráno hned podívat žádný polštář nebyl na prodejně. Ptala jsem se dvou prodavaček proč žádný není, kde jsou a bylo mi zděleno, že už nejsou. Proto by mě zajímalo kolik jich vůbec na prodejnu přišlo a jak je možné že během cca jedné hodiny od otevření prodejny už tam žádný nebyl? Prodejna je ve Šternberku


Produkt

Polštář tlaková patrola 40x40cm


Požadované řešení

Byla bych ráda, aby se zboží dostalo i k zákazníkovi a ne jen k prodavačkam


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2020 09:34, před 4 lety

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 11:38, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.