Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Docela mě naštvalo, že v aktuálním letáku jste měli polštář tlakové patroli 40x40cm a když jsem se tam byla ráno hned podívat žádný polštář nebyl na prodejně. Ptala jsem se dvou prodavaček proč žádný není, kde jsou a bylo mi zděleno, že už nejsou. Proto by mě zajímalo kolik jich vůbec na prodejnu přišlo a jak je možné že během cca jedné hodiny od otevření prodejny už tam žádný nebyl? Prodejna je ve Šternberku
Polštář tlaková patrola 40x40cm
Byla bych ráda, aby se zboží dostalo i k zákazníkovi a ne jen k prodavačkam
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.