Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Poukoušeli sme se rušit nepotřebné tarify 4.9. volala sestra operátorovi s instrukcemi ode mě(smlouvy sou na ni a ja ziji v zahraničí), aby byly zrušeny 3 nepotřebné služby-Mobilni internet M koncové 892 a dvě telefonní čísla v rámci O2 Spolu pro 4, koncové 944,888, z nichž jedno bylo používáno!!! místo nefungujícího pevného internetu. NEÚSPĚŠNĚ. 15.9. nový pokus, tentokrát Mobilní M v rušení a místo zrušení č.944 a 888 byly tyto vyňaty z O2 Spolu pro 4 a změněny na tarify FREE+Modrý(1gb dat s autom. obnovou). Za jeden den užívání čísla 944, než konečně opravili pevný int. 3x naúčtováno 124 Kč za obnovu dat!!! Poté sem zjistil, že se mohu přidat jako správce a zavolal sám. 16.9. 30min hovor, poté se "přerušilo". Zavolal sem znovu (po hádce s operátorkou) zrušil. NEÚSPĚŠNĚ. 23.9. sem volal znovu a rušil už rovnou vše, tedy 2 čísla s nechtěným FREE+Modrý (944 a 888) a zbývající neomezená 960 a 341(žádost o převod k Vodafone) a pevný internet a O2 tv(v rámci nyní O2 Spolu pro 2). 24.9. mi v Chatu operátorka napsala, že vše je v rušení(Baliček 02 Spolu pro dva od 15.9. a FREE+Modrý od 23.9.??? - datumy nesedí, ale ok), nicméně přišly poštou pouze výpovědi na 944 a 888!!! Tak pišu znova na Chat-O2 Spolu pro 2 NENÍ!! V RUŠENÍ :-). Od té doby se nemůžu dovolat, vždy mě přepojí na výpovědní oddělení a nic. Mám kopie toho Chatu. Neskutečné!!
FREE + Modrý (602 620 944, 602 587 888), O2 Spolu pro 2 (607 064 960,727 869 341,8000493466,8000653644)
Výpověd tarifů s koncovým 944 a 888 od 15.9., vrácení 3x123,14 za obnovu dat(měl fungovat stále neomezený tarif až do uplynutí výpovědní lhůty). Převod tarifů s koncovým 960, 869 a pevného internetu 8000493466 a zrušení tv od 23.9. s výpovědní lhůtou a omluva za podvodné jednání a nekalé praktiky operátorů O2.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb (poplatky za obnovu dat), měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den pane Trojane,
děkuji za Váš podnět. Dle kontroly bylo služba Mobilní Internet M - 420702***892 zrušena k datu 15. 10. 2020, mobilní tarif 602***888 byl zrušen k datu 23. 10. 2020, mobilní tarif s číslem 602***944 byl zrušen k datu 23. 10. 2020.
V případě, že chcete čísla 607***960 a 727***341 přenést k jinému poskytovateli, je potřeba novému poskytovali nahlásit kód OKU - tyto kódy máte k dispozici na www.mojeo2.cz.
Služba O2 TV bude ukončena k datu 8. 11. 2020. Internetové připojení má být u nás také rušeno nebo ponecháno? Můžete mi prosím také doplnit kopie chatu, abych se mohl s daným obsahem seznámit?
S pozdravem
Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Uzavrit
Dobrý den, pane Trojane,
na základě Vaší reakce považuji tento podnět za uzavřený.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal Guru pro Social Media, O2