Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den ,
Již několik krát se mi stalo, že písemné avízo o zaplacení pojistného dorazilo těsně před datumem od kdy musí být pojištěné zaplaceno.
I tentokrát jste opět nezklamali a avízo na pojistné jsem dostal 1.10. a je to na období 1.10 .2020 - 31.3.2021. / !!!/
Tak nevím - je to naschvál? - když teď platba dorazí k Vám 2. nebo 5.10. budu mít auto pojištěné ????
Prosím o odpověď.
S pozdravem
F. Szente
pojistka 4633858180
pojistka 4633858180
Informace o důvodu opožděného zasílání předpisu pojistného.
|
Tweet |
Způsob platby, resp. splatnost jednotlivých splátek je v souladu se smluvní volností věcí dohody mezi stranami. Pokud se strany dohodnou, že datum splatnosti pojistného za dané pojistné období nemusí být stanoveno nezbytně před tímto období, pak jde o závaznou dohodu ohledně data splatnosti, která nemá vliv na trvání povinnosti pojišťovny plnit v případě pojistné události.
UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.