Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
3.10. jsem jela s více lidmi z Kojetína do Přerova. Jednalo se o studenty nad 18 a děti do 18 let. Všichni jsme tedy měli jet se slevou. Šla jsem nám koupit jízdenky a paní za okýnkem si moc nevěděla rady, jak to má udělat. Několikrát jsem jí opakovala, kolik dětí a kolik studentů jede. Říkala, že je to složitější. Trvalo jí to opravdu dlouho, když jsem dostala jízdenku, vlak již stál na nástupišti a za chvilku odjížděl, tak jsem jí to hned zaplatila a nepodívala se na jízdenku. Až ve vlaku jsem si všimla, že mi paní prodala jízdenku pro dospělé a pouze jeden člověk byl uveden správně se slevou. Takže jsem zaplatila 315 korun místo cca 100kč.
Rozumím, že paní tam ještě třeba nepracuje dlouho nebo že je lepší přijít dříve dopředu. Taky jsem se měla ihned podívat na to, co mi prodala, ale nechtěla jsem aby mi vlak ujel.
Nicméně si myslím, že by personál měl být zaučený a umět správně zaklikávat na počítači, navíc když to opakovaně vysvětluji. Děkuji
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Podle článku XII smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. se reklamace z přepravy cestujících a zavazadel podávají písemně na adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, faxem na číslo: 420 539 000 910 nebo e-mailem: reditel@regiojet.cz. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.