Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
doručovatel Milan Havel v Chodově u K.V. mi již cca 5 balíků nedoručil na adresu,ale zanechává je v jednom chodovském krámku, o tomto mě nejen neinformoval, ale po mém výslovném vysvětlení,že doručovací adresu mám domů a ten den čekám doma na příjezd doručovatele a ono stále nic, pak se náhodou dozvím při nákupu v krámě od prodavačky, že mi u nich nechal pošťák minulý týden balík. Když jsem pana Havla opětovně žádala o doručování na uvedenou doručovací adresu, řekl mi, že bude kvůli tomu muset jezdit dýl a bude mít menší výplatu!!!A zavolat mi prý nemůže, protože má už plnou pamět v telefonu.Je mi líto, ale po zjištění fungování tohoto Vašeho zaměstnance přestávám využívat služby České pošty, u PPL, DPD apod. se mi toto ještě nikdy nestalo! Jsem velice zklamaná z přístupu a chování tohoto zaměstnance.
balík od firmy SEND - pravidelné doručování 3 týdny na adresu Lucie Chmelíková, Poděbradova 704, Chodov
výměna zaměstnance
|
Tweet |
Česká pošta má povinnost dodat zásilku na adresu uvedenou na zásilce. Na této adrese ji může vydat pouze jiné osobě, pokud ta souhlasí s tím, že ji adresátovi předá, ale stále se musí o totožnou adresu (liší se dle typu zásilky). Adresát by tuto možnost musel vyloučit na pobočce České pošty.
Doporučujeme tedy podat stížnost na konkrétního zaměstnance přímo České poště, protože ta se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.