Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#45373Nedodaný produkt vitamín D

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

58 minut 7 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2020, před 4 lety

Jiří Felix

Znění stížnosti

Neobdržel jsem žádnou zásilku s ročním balením vitamínu D.


Produkt

NÁRODNÍ ZDRAVOTNÍ KAMPAŇ. Následujeme doporučení zdravotnických úřadů ohledně nedostatku vitamínu D. Proto jsme se rozhodli darovat roční balení vitamínu D do každé rodiny ZDARMA*. Každá tableta obsahuje dostatečnou dávku vitamínu D pro podporu imunitního systému.*Platíte pouze 49,- za poštovné a balné


Požadované řešení

Žádám o zrušení platby a storno faktury.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2020 10:05, před 4 lety

Pokud spotřebiteli nebyla doručena zásilka se zbožím, není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.10.2020 10:30, před 4 lety

Vážený pane Felixi,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Předně bychom se Vám chtěli omluvit za časovou prodlevu odpovědi na Váš email. Všechny požadavky a dotazy od našich zákazníků se zpracovávají postupně, snažíme se reagovat co nejdříve je možné. Pro rychlejší vyřešení požadavku je také možné využít naši zákaznickou linku, která je v provozu každý všední den od 8:00 do 16:00.

Dovoluji si Vás také informovat, že na základě Vašeho prohlášení o neobdržení zásilky produktu Vitamín D VitaSolaris v srpnu 2020 byla související pohledávka stornována. Zaslané prohlášení může být použito ve věci reklamace u přepravce. Omlouváme se za způsobené potíže.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem

NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.10.2020 10:47, před 4 lety


Jiří Felix

Hodnocení:

Komentář: Děkuji pohledávka byla stornována.

S pozdravem Jiří Felix