Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Dne 07.09.2020.Chybí pojišťovací nástavec na kola,zákazník požaduje nový nástavec+montáž a demontáž.Při kupování vozidla Hyundai ix35 jsem nebyl upozorněn na chybějící pojišťovací nástavec na kola.Vozidlo nemohu používat z obavy defektu.Požaduji nový nástavec.Vozidlo bylo koupeno v AAA AUTO Plzeň Černice.dne 24.9.2020byla reklamace zamítnuta.
Hyundai ix35
Nový bezpečnostní nástavec na kola demantáž a montáž nových bezpečnostních matek na kola.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které spotřebitelka od věci v dobré víře očekávala, je věc vadná. Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá.
Doporučujeme vyzvat autobazar k podání podrobného odůvodnění, proč reklamaci neuznal. Bude-li autobazar argumentovat, že spotřebitelka před koupí o vadě věděla, musí spotřebitelka na základě smlouvy prokázat, že ve smlouvě uvedená vada zmíněna není a že prodejce neprokázal, že spotřebitelka o vadě věděla.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážená paní Karlíková,
záležitost jsem prověřovala s kolegy z reklamačního oddělení. Vůz byl koupen již v červenci - pokud chyběl nástavec již při koupi, bylo potřeba na to upozornit dříve. Reklamace byla však podaná až v září. Vaše reklamace byla posouzena a následně zamítnuta.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.