Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 19.09.2020 jsem objednával zboží ve společnosti Hornbach, konkrétně Lazuru a L profil, Lazura dorazila v jiném balíku než profil a Lazura dorazila v pořádku, co se týká L profilu, ten dorazil zabalený v kartonu, kdy zřejmě vlivem přepravy došlo k ohnutí profilu, z tohoto důvodu jsem balík nepřevzal a nechal odeslat zpět, po několika dnech mi byl zaslán nový balík, konkrétně šlo o papírovou roli, ve které měl profil být uložen, aby nedošlo k opětovnému poškození. Balík převzala přítelkyně jelikož jsem byl v zaměstnání a balík jsem otevřel až po dvou dnech, po otevření balíku jsem se nestačil divit, v papírové roli byl jen na krajích namačkaný papír a konce zalepeny izolační páskou a uvnitr balení nebylo žádné zboží, zkrátka mi byl odeslán prázdný balík, z mého pohledu se jedná o podvod od společnosti Hornbach, věc se údajně řeší ale již několik dní se mi nikdo neozval.
ALU L profil stříbrný elox 15x10x1,5 mm 2m
Zaslání zboží, které jsem předem uhradil
|
Tweet |
Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny části). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.
Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.