Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#45384Šmejdské praktiky - požadavek na vrácení platby za nevyžádané služby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2020, před 4 lety

Robert Nauš

Znění stížnosti

Dobrý den.
Ve vyúčtování od operátora O2 se objevily položky:
Platba přes SMS - Hlasování, aplikace, hry, sociální sítě 10 SMS - Celkem 990,00 Kč. Vše to chodí z čísla 90303 - Funnitimes a pro info je uvedena linka 800210280. Dá se to zrušit sms STOP FNT ale to nikterak nezabírá, navíc je to také zpoplatněno. Nic takového jsme si neobjednali, telefon je díky tomu neustále blokován, protože je tam nastaven stop limit. Pokusil jsem se v O2 a jejich nastaveních učinit kroky k tomu aby se to neopakovalo, tak uvidíme. Každopádně ale požaduji vrácení této částky zpět.


Požadované řešení

Zamezení možnosti plateb třetím stranám jsem již u O2 snad vyřešil. Rád bych nyní jen dostal zpět "odcizené" peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2020 17:05, před 4 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.11.2020 16:10, před 4 lety

Pěkný den, zkoušeli jsme vám právě volat.
Ozvěte se nám prosím na telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod) nebo email: platby-podpora@comgate.cz
Vrátíme vám celou částku a dořešíme za vás reklamaci u provozovatelem dané služby či aplikace, firmou NABASTAV.

S pozdravem, Tým ComGate payments

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2020 22:25, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.12.2020 19:55, před 4 lety


Robert Nauš

Hodnocení:

Komentář: Vše proběhlo naprosto korektně, částka za nevyžádané zprávy byla zaslána zpět. Děkuji všem zúčastněným!