Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den.
Ve vyúčtování od operátora O2 se objevily položky:
Platba přes SMS - Hlasování, aplikace, hry, sociální sítě 10 SMS - Celkem 990,00 Kč. Vše to chodí z čísla 90303 - Funnitimes a pro info je uvedena linka 800210280. Dá se to zrušit sms STOP FNT ale to nikterak nezabírá, navíc je to také zpoplatněno. Nic takového jsme si neobjednali, telefon je díky tomu neustále blokován, protože je tam nastaven stop limit. Pokusil jsem se v O2 a jejich nastaveních učinit kroky k tomu aby se to neopakovalo, tak uvidíme. Každopádně ale požaduji vrácení této částky zpět.
Zamezení možnosti plateb třetím stranám jsem již u O2 snad vyřešil. Rád bych nyní jen dostal zpět "odcizené" peníze.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.
Pěkný den, zkoušeli jsme vám právě volat.
Ozvěte se nám prosím na telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod) nebo email: platby-podpora@comgate.cz
Vrátíme vám celou částku a dořešíme za vás reklamaci u provozovatelem dané služby či aplikace, firmou NABASTAV.
S pozdravem, Tým ComGate payments
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Vše proběhlo naprosto korektně, částka za nevyžádané zprávy byla zaslána zpět. Děkuji všem zúčastněným!