Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
dne 17.4.2019 jsme kopil Ipad Air 64GB Cellular v Alze.
důvod reklamace. problémy s wifi, tablet postupně přestával detekovat wifi sítě, nakonec byl schopen se připojit pouze na 5G sítě, které se nakonec ukazovaly a zase mizely.
dne 12.8.2020 jsem reklamoval tablet v Alze - Horní počernice
dne 29.8.2020 mě Alza informovala, že vyřídila mojí reklamaci zamítnutím a že se závada neprojevila. Doma jsem tablet vyzkoušel a problémy stále trvaly, vyzkoušel jsem detekci wifi sítí na dalších dvou místech a tablet detekoval cca 1/3 wifi sítí s porovnáním jiným tabletem a iphonem.
Protože table stále dělal problémy, reklamoval jsem zařízení znova.
dne 8.9.2020 reklamace číslo 2
dne 3.10.2020 mě Alza informovala, že moje reklamace je vyřízena a zamítnuta, že se závada neprojevila.
dne 5.10.2020 jsem si zboží vyzvedl a vyzkoušel, z 6 wifi sítí, tablet detekoval pouze 2.
Tablet iPad Air 64GB Cellular
vzhledem k tomu, že jsem tablet reklamoval už podruhé a problémy trvají, žádám peníze, Alza od 12.8.2020 reklamaci nevyřešila.
|
Tweet |
Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu.
Ráda celou záležitost prověřím, chybí nám však referenční údaje - například číslo objednávky, faktury nebo reklamace. Poprosím Vás o kontaktování zákazníka pro doplnění. Následně se situaci budu věnovat.
Předem děkuji za spolupráci a přeji krásný den,
Dita, péče o zákazníky
Děkujeme za vyjádření. Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost doplnit referenční údaj za účelem řešení věci.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.