Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den za strany podnikatelky nebyl uskutečněný relaxační pobyt na chatě Papajucha. Bylo mi přislíbeno ze strany podnikatelky, že mi peníze (4890,- Kč) budou zaslány zpět na účet a to po telefonickém rozhovoru dne 12. 8 2014. Peníze mi dodnes nebyly na účet zaslány a to ani po několika urgencích, jak telefonických, tak emailových. Dne 30. 9. 2014 mi podnikatelka napsala, že mi do konce týdne zašle peníze na účet. Opět peníze nezaslala. Nevím jestli se jen vymlouvá a myslí si, že mi peníze nezašle. Prosím Vás o pomoc při řešení této situace. V případě, že se tato situace nevyřeší do 11. 10. 2014 jdu na soud. Děkuji Skovejsová
do 9. 10. 2014 peníze mít na účtě případně to tohoto termínu zaslat poštovní pokázku s částkou 4890,- Kč.
|
Tweet |
Odmítl-li nebo nemohl-li subjekt službu poskytnout a navrhl-li vrácení již zaplacené ceny a spotřebitel s tímto návrhem souhlasil, dala by se tato situace posoudit jako ukončení smlouvy dohodou.
V takovém případě je poskytovatel služby povinen vrátit spotřebitelce peníze v ujednaném termínu. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlední. Před podáním návrhu k soudu je nutné poskytovateli zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Po uplynutí dodatečné lhůty stanovené ke splnění povinnosti je možné podat návrh na vydání platebního rozkazu. Jedná se o zjednodušené řízení, ve kterém soud rozhoduje bez nařízení jednání na základě předložených důkazů.
Subjekt Nela Böhm byl o podaných stížnostech informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.