Společnost


Nela Böhm

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4539Nevrácemí částky za neuskutečněný pobyt

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 24 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2014, před 10 lety

Eva Skovejsová

Znění stížnosti

Dobrý den za strany podnikatelky nebyl uskutečněný relaxační pobyt na chatě Papajucha. Bylo mi přislíbeno ze strany podnikatelky, že mi peníze (4890,- Kč) budou zaslány zpět na účet a to po telefonickém rozhovoru dne 12. 8 2014. Peníze mi dodnes nebyly na účet zaslány a to ani po několika urgencích, jak telefonických, tak emailových. Dne 30. 9. 2014 mi podnikatelka napsala, že mi do konce týdne zašle peníze na účet. Opět peníze nezaslala. Nevím jestli se jen vymlouvá a myslí si, že mi peníze nezašle. Prosím Vás o pomoc při řešení této situace. V případě, že se tato situace nevyřeší do 11. 10. 2014 jdu na soud. Děkuji Skovejsová


Požadované řešení

do 9. 10. 2014 peníze mít na účtě případně to tohoto termínu zaslat poštovní pokázku s částkou 4890,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2014 10:49, před 10 lety

Odmítl-li nebo nemohl-li subjekt službu poskytnout a navrhl-li vrácení již zaplacené ceny a spotřebitel s tímto návrhem souhlasil, dala by se tato situace posoudit jako ukončení smlouvy dohodou.
V takovém případě je poskytovatel služby povinen vrátit spotřebitelce peníze v ujednaném termínu. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlední. Před podáním návrhu k soudu je nutné poskytovateli zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Po uplynutí dodatečné lhůty stanovené ke splnění povinnosti je možné podat návrh na vydání platebního rozkazu. Jedná se o zjednodušené řízení, ve kterém soud rozhoduje bez nařízení jednání na základě předložených důkazů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 15:30, před 10 lety

Subjekt Nela Böhm byl o podaných stížnostech informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.