Počet nahlášených stížností: | 55 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den společností jsem napsal, na jejich formulář, který mají na svých stránkách a vůbec nekomunikuji. Stále strhavaji peníze z účtu. A rád bych zrušil dané předplatné. Ale nevím jak. Pokud nekomunikují. Na seznamce dávno účet nemám. A když jsem se pokusil o zaslání obnovy hesla. Tak nefunguje. Předpokládám, když chtějí zaslat poslední čísla účtu. Umí identifikovat daného uživatele. Děkuji za odpověď a za rady.
Chci ukončit odchozí platby z mého účtu. A ukončit vazbu mezi mnou a společností.
|
Tweet |
Ze zkušeností ostatních spotřebitelů vyplývá, že jim společnost částku strhává v případě, že se registrovali na portálu https://www.katolickaseznamka.cz/.
Dle smluvních ujednání na https://www.katolickaseznamka.cz/terms-and-conditions je uživatel oprávněn smluvní vztah založený smluvními ujednáními kdykoliv i bez uvedení důvodu vypovědět bez výpovědní doby, a to zasláním výpovědi na adresu poskytovatele. Obdržení výpovědi je poskytovatel povinen uživateli bezodkladně potvrdit odesláním oznámení na jeho emailovou adresu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
uživatel nás kontaktoval přes podporu a my mu odpověděli, tak jako odpovídáme na všechny zprávy uživatelů.
Jak jsme psali v odpovědi tomuto uživateli: na základě jeho žádosti jsme již zrušili opakované platby. Uživatel nejspíš věděl o tom, že má otevřený účet a na jaké seznamce, protože jej nyní opět využívá (viz obrázky v příloze).
S pozdravem
DuPonti s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.