Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#45394Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 hodin 58 minut

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2020, před 4 lety

Petr Doležal

Znění stížnosti

Dobrý den,
v měsíci srpnu mně přišly neoprávněné SMS, každá za 99,- Kč z čísla 42090303099. V měsíci září se toto opakovalo z uvedeného čísla ještě třikrát a z čísla 42090309099 přišly tyto neoprávněné SMS čtyřikrát. Celkově to bylo za 990, Kč.
Jsem u společnosti O2.Vzhledem k tomu, že jsem si žádné služby neobjednával a vy jste mi tyto SMS poslali opakovaně několikrát, tak požaduji uhrazenou částku ve výši 990,- Kč vrátit.
Děkuji za kladné vyřízení žádosti.
Petr Doležal


Produkt

Neoprávněně naúčtovaný poplatek za SMS


Požadované řešení

Požaduji vrácení neoprávněně naúčtované částky na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2020 17:02, před 4 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.