Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U této společnosti jsem si objednala ortopedické pantofle na vbočený palec. Místo požadované velikosti 40 jsem obdržela velikost 38. Byly mi doručeny kurýrní službou GLS dne 1.9.2020 na což mám potvrzující email. Ihned po vyzkoušení jsem využila reklamace - vyplnila jsem reklamační protokol a 2.9
2020 odeslala nevhodné zboží do Slovinska a to s podacim lístkem,který mám založený
Peníze dosud nebyly vráceny a po mnoha. urgencích mi bylo sděleno že jsem pozdě vrátila zboží a tudíž reklamaci neuznali a mimochodem pod maily se ani nepodepíší. Požadovala jsem vysvětlení co je to pozdě když do dvou dnů jsem vše odeslala ale od té doby na nic nereagují . Připadá mi to že se jedná o podvodnou společnost. Nebo se mýlím?
.
Bylo mi přiděleno číslo mé stížnosti: 176275
Při vyplňování reklamačního protokolu jsem požadovala vrácení peněz na účet který jsem tam uvedla v požadovaném tvaru.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy uzavřené prostřednictvím prostředku umožňujícího komunikaci na dálku ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží a prodávajícímu zboží již vrátil, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelovi všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal. Pokud tak neučiní ve lhůtě 14 dní ode dne, kdy spotřebitel od smlouvy odstoupil, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Pro dodržení lhůty pro odstoupení stačí, bylo-li oznámení o odstoupení nejpozději poslední den lhůty odesláno.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelovi, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.