Společnost


GAJO GROUP d.o.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45395Nevrácení peněz za reklamované zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2020, před 4 lety

Marie Němcová

Znění stížnosti

U této společnosti jsem si objednala ortopedické pantofle na vbočený palec. Místo požadované velikosti 40 jsem obdržela velikost 38. Byly mi doručeny kurýrní službou GLS dne 1.9.2020 na což mám potvrzující email. Ihned po vyzkoušení jsem využila reklamace - vyplnila jsem reklamační protokol a 2.9
2020 odeslala nevhodné zboží do Slovinska a to s podacim lístkem,který mám založený
Peníze dosud nebyly vráceny a po mnoha. urgencích mi bylo sděleno že jsem pozdě vrátila zboží a tudíž reklamaci neuznali a mimochodem pod maily se ani nepodepíší. Požadovala jsem vysvětlení co je to pozdě když do dvou dnů jsem vše odeslala ale od té doby na nic nereagují . Připadá mi to že se jedná o podvodnou společnost. Nebo se mýlím?



.


Produkt

Bylo mi přiděleno číslo mé stížnosti: 176275


Požadované řešení

Při vyplňování reklamačního protokolu jsem požadovala vrácení peněz na účet který jsem tam uvedla v požadovaném tvaru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2020 09:22, před 4 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy uzavřené prostřednictvím prostředku umožňujícího komunikaci na dálku ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží a prodávajícímu zboží již vrátil, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelovi všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal. Pokud tak neučiní ve lhůtě 14 dní ode dne, kdy spotřebitel od smlouvy odstoupil, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Pro dodržení lhůty pro odstoupení stačí, bylo-li oznámení o odstoupení nejpozději poslední den lhůty odesláno.

Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelovi, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 11:32, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.