Společnost


WETRA-XT, ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4540Odmítnutí přijetí zboží na reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2014, před 10 lety

Luboš Kršek

Znění stížnosti

Obrátil jsem se přímo na tuto firmu ohledně vyřízení záruční opravy.Jednalo se o špatnou baterii k akuvrtačce Asist AE2V18G2.Obratem mi odepsali že musím kompletní zboží zabalit a poslat na prodejnu kde jsem ho zakoupil,což je firma Netretail,s.r.o.,Dělnická 213/12,Praha 7,která je od dubna 2014 v likvidaci.To jsem jim také napsal.Odpověď zněla,že podle zákona musím reklamovat zboží tam kde sem ho zakoupil.Napsal jsem jim že podle faktury,kterou mám k tomuto výrobku,se mám při reklamaci obracet přímo na tento servis a že něco podobného jsem se dočetl i ve vašem článku.Poté už semnou přestali komunikovat.Mezitím co jsem s touto firmou komunikoval,mi přestala fungovat i nabíječka.


Produkt

Akuvrtačka Asist AE2V18G2,ser.číslo PT39-2011-10-00491


Požadované řešení

Vzhledem k tomu,že je tento výrobek do 27.12.2014 v záruce,tak požaduji výměnu vadné baterie a nabíečky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2014 16:48, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena za účinnosti zák. č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku, který byl účinný do 31.12.2013 a právní vztahy vzniklé na základě kupní smlouvy za jeho účinnosti se jím nadále řídí. Ustanovení § 625 občanského zákoníku stanoví, že práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy. Podnikatel určený k opravě je povinen opravu provést ve lhůtě dohodnuté při prodeji věci mezi prodávajícím a kupujícím.
Takový servis je tedy standardně určen pouze k opravě. Pokud by se jednalo o vadu neodstranitelnou, servis by měl kupujícímu vystavit potvrzení o neodstranitelnosti vady, které by muselo být následně předloženo likvidátorovi s požadavkem na odstoupení od smlouvy, protože servis není smluvním partnerem spotřebitele a nárok na odstoupení je možné uplatnit pouze vůči prodávajícímu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2014 19:29, před 10 lety

V této části považujeme na základě nové stížnosti spotřebitele za uzavřenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.