Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
V pátek 19.9.2020 jsem v prodejně Globus Plzeň - Chotíkov zakoupil kmínový chléb plátkový s dobou trvanlivosti do 20.9.2020. Dne 20.9.2020 však většina plátků chleba byla plesnivá. Upozornil jsem na tuto věc vedení prodejny (e-mailem), ale do dnešního dne mi nikdo nepodal vysvětlení ani se neomluvil.
Plesnivé pečivo
Zvýšení kvality.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Dobrý den, pane Zajíčku,
velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost a děkujeme za zpětnou vazbu,
Pokud však máme problém vyřešit, potřebujeme znát detaily – název výrobku, místo nákupu, datum. Následně upozorníme na problém daný úsek hypermarketu a uděláme maximum pro ti, aby se podobná věc neopakovala.
Děkujeme.
Váš Globus
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Původně jsem se obrátil na vedení prodejny Globus - Chotíkov. Nikdo nereagoval. Cílem bylo upozornit na problém, který vzniknul, aby se neopakoval.