Společnost


ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#45406Podvodné jednání o proplacení opravy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2020, před 4 lety

Antonín Truhlář

Znění stížnosti

Dobrý den, mám pojištěné vozidlo u ČSOB povinné i havarijní

nastala škodna událost prasklé přední sklo

na pojišťovnu jsem zavolal vysvětlil situaci operátorka chtěla číslo smlouvy apod.. Aby se seznámila se smlouvou

dala mi možnosti buď si to nechám opravit sám ve svém servisu nebo to nechám opravit u jejich partnerů s tím že budu mit spoluúčast 1000 Kč vybral jsem tedy jejich servis vše proběhlo v pořádku uhradil jsem 1000 Kč sklo bylo vyměněno s tím že po cca 14 dní mi bylo zděleno servisem po telefonu že pojistovna neuhradila celou část a požadují tedy částku po mně já to odmítl a teď mne servis dává k soudu údajně proto že auto bylo podpojistene při tom jsem pojištění zakládal po telefonu přes srovnavač pojištění prosím jak se proti tomu mohu bránit děkuji s pozdravem Truhlář


Produkt

Pojištění vozidla


Požadované řešení

ÚHRADU POJIŠŤOVNĚ OPRAVU


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2020 15:49, před 4 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s přiznanou výší pojistného plnění, je vhodné obrátit se s reklamací přímo na pojišťovnu (www.csobpoj.cz/podnety-stiznosti). Pojišťovna je povinna vyřídit reklamaci do 30 dní od jejího doručení.

Pro případ nespokojenosti klientů se způsobem vyřízení reklamace, se lze obracet na Ombudsmana uvedené pojišťovny e-mailem na ombudsman@csob.cz, který podnět prošetří a bude spotřebitelku o výsledku šetření informovat.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Pokud situace došlo již do stadia, kdy smluvní servis podat žalobu, popř. zaslal spotřebiteli předžalobní výzvu, doporučujeme vyhledat služby advokáta, který by celou situaci detailně na základě rozboru uzavřené pojistné smlouvy zhodnotil a poskytl spotřebiteli případně související právní servis.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.11.2020 07:13, před 4 lety

Vážený pane Truhláři,

abychom mohli Vámi uvedené skutečnosti prověřit a vyjádřit se k nim, prosím Vás o upřesnění čísla pojistné smlouvy nebo pojistné události.

Děkuji Vám za pochopení.

S pozdravem

Ing. Eva Jabulková
manažer řešení stížností
ČSOB Pojišťovna

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2020 14:20, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2021 09:35, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.