Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, mám pojištěné vozidlo u ČSOB povinné i havarijní
nastala škodna událost prasklé přední sklo
na pojišťovnu jsem zavolal vysvětlil situaci operátorka chtěla číslo smlouvy apod.. Aby se seznámila se smlouvou
dala mi možnosti buď si to nechám opravit sám ve svém servisu nebo to nechám opravit u jejich partnerů s tím že budu mit spoluúčast 1000 Kč vybral jsem tedy jejich servis vše proběhlo v pořádku uhradil jsem 1000 Kč sklo bylo vyměněno s tím že po cca 14 dní mi bylo zděleno servisem po telefonu že pojistovna neuhradila celou část a požadují tedy částku po mně já to odmítl a teď mne servis dává k soudu údajně proto že auto bylo podpojistene při tom jsem pojištění zakládal po telefonu přes srovnavač pojištění prosím jak se proti tomu mohu bránit děkuji s pozdravem Truhlář
Pojištění vozidla
ÚHRADU POJIŠŤOVNĚ OPRAVU
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s přiznanou výší pojistného plnění, je vhodné obrátit se s reklamací přímo na pojišťovnu (www.csobpoj.cz/podnety-stiznosti). Pojišťovna je povinna vyřídit reklamaci do 30 dní od jejího doručení.
Pro případ nespokojenosti klientů se způsobem vyřízení reklamace, se lze obracet na Ombudsmana uvedené pojišťovny e-mailem na ombudsman@csob.cz, který podnět prošetří a bude spotřebitelku o výsledku šetření informovat.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Pokud situace došlo již do stadia, kdy smluvní servis podat žalobu, popř. zaslal spotřebiteli předžalobní výzvu, doporučujeme vyhledat služby advokáta, který by celou situaci detailně na základě rozboru uzavřené pojistné smlouvy zhodnotil a poskytl spotřebiteli případně související právní servis.
Vážený pane Truhláři,
abychom mohli Vámi uvedené skutečnosti prověřit a vyjádřit se k nim, prosím Vás o upřesnění čísla pojistné smlouvy nebo pojistné události.
Děkuji Vám za pochopení.
S pozdravem
Ing. Eva Jabulková
manažer řešení stížností
ČSOB Pojišťovna
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.