Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 30. 9. 2020 jsem navštívila pobočku Zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra České republiky v Pardubicích Nerudova 1668 za účelem
získání příspěvku na dentální hygienu tak jak mi bylo doporučeno dentální specialistkou Klárou N. z Dentální hygieny Pardubice.
Pracovnice za přepážkou však předkládanou fakturu(viz příloha) z formálních důvodů odmítla, že neobsahuje slovíčko nácvik.
Chápu smysl tohoto slovíčakaření u příspěvku pro výrazně mladší generace.
V mém věku však zdůvodňovat neposkytnutí příspěvku trváním na slově nácvik ve faktuře považuji spíše za nesplnění slibu,
který Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky hlásá ve všech reklamách v médiích.
Žádná z pojišťoven viz níže tento háček v proplacení příspěvku nemá.
O vyjasnění jsem požádala Ing. Alenu F., ředitelka Odboru komunikace a řízení kvality a další složky Zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra České republiky. Nikdo však za pojišťovnu nekomunikuje a emaily neodpovídá. Děkuji.
Dentální hygiena.
Nezdůvodňovat neposkytnutí příspěvku trváním na slově nácvik ve faktuře považuji spíše za styl chování šmejdů a ne solidní zdravotní pojišťovny.
|
Tweet |
Neznáme detailní informace týkající se zbytku textu potvrzení/faktury, resp. celého případu. Pokud má spotřebitel na základě smluvního ujednání povinnost splnit pro přiznání podpory určité formální požadavky, pak je povinen těmto požadavkům vyhovět. Záleží samozřejmě na okolnostech případu, ve světle kterých by se trvání na takovém požadavku mohlo jevit jako přepjatý formalismus, který je podle našeho názoru obecně v závazkových vztazích nežádoucím prvkem a v některých případech mohou být takové formální požadavky vyhodnoceny jako nepřiměřené, a tudíž ve spotřebitelském vztahu neúčinné.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.