Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
To, že člověk čeká na doručení balíčku celý den, to už si asi člověk zvykne.... Ale ze si zaplati dopravu, aby mu doručili balík domů, celý den doma na balík čeká a druheho dne mu přijde sms, že se balík nepodařilo doručit, ať si ho přijdu vyzvednout nebo si ho můžu nechat znova zaslat (takže zase dalsi den sedět cely den doma čekat jestlibse kurýr uráčí balík dovézt...)
Jako tohle je hodně sprosté jednání!!!!
Když už se nepodaří jeden den balík doručit, melo by být v zájmu Čp se snažit balík zniva doručit!!!!!
Jako na co si pak člověk platí Vaši službu doručení balíku DOMŮ!!!!!
Již jsem psala na daný eshop, ze kterého jsme objednávala, že by měli přehodnotit tyto kurýrní služby.
Bylo by na místě, kdyby Česká pošta vratila i nejakou část peněz, kterou jsem za dopravu platila...
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman