Počet nahlášených stížností: | 51 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Syn reklamoval boty. Po čase navrhovali výměnu za jiné zboží, posléze nějakou kartu a nakonec nám vrátili částku, neodpovídající ceně reklamovaného zboží. Dožadovali jsme se odp. vědoucí - to jsou prý tam všichni - na dveřích chyběla inf. o zodpov. osobě, kontakt na majitele i identif. prodejny. Padali jsme stížnost na ŽO - zde proběhla kontrola, prodejně byla stanovena pokuta. Poté tato info byla umístěna na vstupní vchod do prodejny. Dodnes se nemohu domluvit s majitelem tohoto obchodu na dořešení mé reklamace. V dokladech je spoustu nesrovnalostí, od částek až po správně zapisované zboží. Prosím Vás o pomoc
Jedná se o prodejnu viz. přílohy. Mohu je někam zaslat?
Boty k lezení po skalách, rozhodně není na denní nošení.
Doplatit zbylou částku, jelikož zaměnili na prodejně zboží i částky, navíc když jsme požadovali vrácení bot k dodání případnému soudnímu znalci, balo níám řečeno, že boty prostě nejsou. Zboží jsem se dožadovala, žádala jsem přítomnost vedoucího managera, ale bylo nám opakovaně sděleno, že všichni na prodejně jsou vedoucí, takže je jedno s kým budeme řešit reklamaci!!!
|
Tweet |
V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Nevystavení řádného reklamačního protokolu může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce.
Byla-li reklamace vyřízena vrácením peněz, spotřebitel má právo na vrácení celé kupní ceny, která je uvedena na kupním dokladu.
Společnost Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.