Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45411Vlak R633 Rozmberk - nastup Cicenice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 15 minut

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2020, před 4 lety

Margita Danacova

Znění stížnosti

Dobry den, prave jsem nastupovala do vlaku v Cicenicich, ktery mel 11 min zpozdeni. Tedy jsem na nadrazi byla pomerne dlouho, presto jsem nemela jak zjistit na ktere nastupiste vlak prijede. Vlak zustal stat na pul minuty. Cedule s napisy na jake nastupiste vlak prijede nefunguje! A pri hlasitosti dalsich spoju neni nic slyset. Koupeni listku a nejake informace taktez jiz pry dlouho zavrene, tedy bez infa.
A kdyz clovek zjisti od vystupujicich lidi zda to je ten spravny vlak a nastupuji vlak se rozjede!!
Po tomto se se mnou jeste dohaduje pruvodci! Ktery mi oponuje, ze ostatni to stihnuli. Ano dve vypadajici studentky, ktere tudy jezdi nejspise denne.Prosim o Informaci jak budou napraveny tyto kroky v Cicenicich? Informace o prijizdejicich spojich, zpozdeni atd.Cicenice neni mala zastavka!
Zaroven Vas zadam o napravu Vlakoveho nadrazi v Ceskych Velenicich, kde neni zadny vytah a bezbarierovy pristup na nastupiste. Pravidelne tam pomaham Vasim cestujicim s kufry a me naopak tez. Clovek na vozicku by tudy ani nemohl jet!

Mockrat Vam dekuji za Vas navrh a budouci plan reseni techto malickosti, nicmene, ktere jsou pro cestujiciho velmi dulezite, aby cesta probehla bez hadek a komplikaci.

S pratelskym pozdravem,
Margita Danacova


Požadované řešení

Naprava informacnich ceduli a bezbarierovy pristup.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2020 13:19, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.