Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, prave jsem nastupovala do vlaku v Cicenicich, ktery mel 11 min zpozdeni. Tedy jsem na nadrazi byla pomerne dlouho, presto jsem nemela jak zjistit na ktere nastupiste vlak prijede. Vlak zustal stat na pul minuty. Cedule s napisy na jake nastupiste vlak prijede nefunguje! A pri hlasitosti dalsich spoju neni nic slyset. Koupeni listku a nejake informace taktez jiz pry dlouho zavrene, tedy bez infa.
A kdyz clovek zjisti od vystupujicich lidi zda to je ten spravny vlak a nastupuji vlak se rozjede!!
Po tomto se se mnou jeste dohaduje pruvodci! Ktery mi oponuje, ze ostatni to stihnuli. Ano dve vypadajici studentky, ktere tudy jezdi nejspise denne.Prosim o Informaci jak budou napraveny tyto kroky v Cicenicich? Informace o prijizdejicich spojich, zpozdeni atd.Cicenice neni mala zastavka!
Zaroven Vas zadam o napravu Vlakoveho nadrazi v Ceskych Velenicich, kde neni zadny vytah a bezbarierovy pristup na nastupiste. Pravidelne tam pomaham Vasim cestujicim s kufry a me naopak tez. Clovek na vozicku by tudy ani nemohl jet!
Mockrat Vam dekuji za Vas navrh a budouci plan reseni techto malickosti, nicmene, ktere jsou pro cestujiciho velmi dulezite, aby cesta probehla bez hadek a komplikaci.
S pratelskym pozdravem,
Margita Danacova
Naprava informacnich ceduli a bezbarierovy pristup.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.