Počet nahlášených stížností: | 51 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
včera dne 4.10.2014 jsme vraceli k výměně dámskou obuv, zakoupenou v kamenné prodejně Sportsdirectu v Karlových Varech, ul. Chebská 370
Kupovali jsme dceři dárek, sportovní boty a mělo to být překvapení, jelikož dcera byla se školou v Anglii.
Po návratu dcery jsme bohužel zjistili, že boty jsou malé.
Tak jsme s manželem ´požadovali výměnu bot za větší. Bohužel prodavač nám sdělil , že větší obuv na dceru již nemají a že nemáme originál krabici ve které jsme boty kupovali, tak nemáme nárok na peníze zpět.
Řekl nám také, že se musí poradit s vedoucí obchodu. Poté přišla nějaká slečna, přibližně ve věku 20 let,která neměla ani označení a ani se nám nepředstavila. Byla velice nepříjemná a řekla nám,
že když nemáme originál krabici od zakoupeného zboží, že nemáme nárok ani na peníze ani na výměnu. Předesílám, že boty jsou nenošené ,naprosto nové a máme i originál účtenku (účtenka
byla ze dne 21.9.2014 tedy 13.den od koupě ). Tudíž také nemáme prý nárok na jakoukoliv reklamaci, dále říkala, že tam v sobotu prodejně nikdo není a že se s námi nebude nadále bavit.
Velice mě překvapilo jednání personálu , jelikož s jinými společnostmi nebyl nikdy žádný problém ať už při výměně zboží,
či reklamaci.
Myslím si , že pro dobrého obchodníka by mělo být důležité, aby zákaznici odcházeli spokojení a především vraceli se rádi zpět.
Vždyť, když se nebudeme bránit, budou si obchodníci dělat co se jim zlíbí a hlavně příště to bude další zákazník, ke kterému se budou takto chovat.
Žijeme sice v demokracii, ale pro spoustu lidí by mělo znamenat,
že demokracie není dělat si co chci, ale respektovat druhého člověka
a především si ho vážit!
Předem děkuju za Váš názor a čas.
S přátelským pozdravem Alice Nedělová, v.r
Zakoupení sportovní dámské obuvy, cena 600,-Kč, dne 21.9.2014 v 15, 16 hod.
Žádost o vrácení peněz, případně poukaz na částku ve stejné cenové relaci.
|
Tweet |
Zákon neumožňuje odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně. Prodávající může tuto možnost poskytovat nad rámec zákona, ale může si k tomu stanovit zvláštní podmínky (např. včetně originální krabice, visaček apod.). Totéž platí i pro výměnu zboží.
Co se týká vystupování jednotlivých zaměstnanců, nejedná se o situaci, která je přímo regulována právem, ale spíše jde o zásady slušnosti a morální normy. Společnost by měla mít zájem na vhodném chování zaměstnanců, protože ti při výkonu práce společnost zastupují. Tato otázka by měla být řešena spíše v rámci interních pravidel společnosti.
Společnost Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.