Společnost


Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4542NEUZNANÁ VÝMĚNA ZBOŽÍ, REKLAMACE - stížnost na jednání personálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 25 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2014, před 10 lety

Alice Nedělová

Znění stížnosti

Dobrý den,

včera dne 4.10.2014 jsme vraceli k výměně dámskou obuv, zakoupenou v kamenné prodejně Sportsdirectu v Karlových Varech, ul. Chebská 370
Kupovali jsme dceři dárek, sportovní boty a mělo to být překvapení, jelikož dcera byla se školou v Anglii.

Po návratu dcery jsme bohužel zjistili, že boty jsou malé.
Tak jsme s manželem ´požadovali výměnu bot za větší. Bohužel prodavač nám sdělil , že větší obuv na dceru již nemají a že nemáme originál krabici ve které jsme boty kupovali, tak nemáme nárok na peníze zpět.

Řekl nám také, že se musí poradit s vedoucí obchodu. Poté přišla nějaká slečna, přibližně ve věku 20 let,která neměla ani označení a ani se nám nepředstavila. Byla velice nepříjemná a řekla nám,
že když nemáme originál krabici od zakoupeného zboží, že nemáme nárok ani na peníze ani na výměnu. Předesílám, že boty jsou nenošené ,naprosto nové a máme i originál účtenku (účtenka
byla ze dne 21.9.2014 tedy 13.den od koupě ). Tudíž také nemáme prý nárok na jakoukoliv reklamaci, dále říkala, že tam v sobotu prodejně nikdo není a že se s námi nebude nadále bavit.

Velice mě překvapilo jednání personálu , jelikož s jinými společnostmi nebyl nikdy žádný problém ať už při výměně zboží,
či reklamaci.

Myslím si , že pro dobrého obchodníka by mělo být důležité, aby zákaznici odcházeli spokojení a především vraceli se rádi zpět.
Vždyť, když se nebudeme bránit, budou si obchodníci dělat co se jim zlíbí a hlavně příště to bude další zákazník, ke kterému se budou takto chovat.

Žijeme sice v demokracii, ale pro spoustu lidí by mělo znamenat,
že demokracie není dělat si co chci, ale respektovat druhého člověka
a především si ho vážit!

Předem děkuju za Váš názor a čas.

S přátelským pozdravem Alice Nedělová, v.r


Produkt

Zakoupení sportovní dámské obuvy, cena 600,-Kč, dne 21.9.2014 v 15, 16 hod.


Požadované řešení

Žádost o vrácení peněz, případně poukaz na částku ve stejné cenové relaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2014 17:02, před 10 lety

Zákon neumožňuje odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně. Prodávající může tuto možnost poskytovat nad rámec zákona, ale může si k tomu stanovit zvláštní podmínky (např. včetně originální krabice, visaček apod.). Totéž platí i pro výměnu zboží.
Co se týká vystupování jednotlivých zaměstnanců, nejedná se o situaci, která je přímo regulována právem, ale spíše jde o zásady slušnosti a morální normy. Společnost by měla mít zájem na vhodném chování zaměstnanců, protože ti při výkonu práce společnost zastupují. Tato otázka by měla být řešena spíše v rámci interních pravidel společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 13:35, před 10 lety

Společnost Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.