Společnost


ŠEVČÍK OKNA, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45420Neustále reklamace, nespokojenost servisu a jednani

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 14 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2020, před 4 lety

Barbora Hrdlickova

Znění stížnosti

Nová plastová okna s 3jitymi skly. Nespokojenost servisu(neustále stelovani oken a dveří,po každé jinak se slovy to nedělejte to se tak nedělá a pak to sami udělají)po posledním stelovani oken viditelna mezera ven a průvan.
Drhnuti oken při zavírání. Jedno okno nešlo zavřít vůbec.
Při reklamaci usazení skel v rámečku při čemž bylo špatně usazené sklo mi bylo vyhověno napůl a to jen díky tomu že jsem si od nich nechala namontovat žaluzie abych je tam vůbec dostala od té doby dělají že na to neslyší a při posledním rozhovoru mi i vynadal že jsem si nevšimla mezery dříve než technik odjel a od technika kterého jsem zadala aby mi ukázal jak se premeruje tolerance usazení skel v rámu jsem dostala vynadano a neukázal mi to. Na protokolu o zápisu co dělal nebo nedělal jsem trvala několikrát nikdy nechtěli vydat a když tak jen na koleni napsané kusů papíru.Ta sama situace nastala když zaměřoval venkovní parapety od oka asi že dvou metrů od ona...
Chtela bych vše před zakončením záruky vše dotáhnout do spokojeného konce.


Produkt

Okna ševčík s.r.o.,plastova okna, troj sklo


Požadované řešení

Požaduji řádně vysvetleni proč se tak děje, prověřit, zda jsou okna usazena správně, proč se musí pořád serivat cca 1x za dva měsíce a to se tam ještě nebydlí, proč nepremeri a nevymeni skla v rámech u ostatních oken, proč to vůbec nepremeruji když o to žádám, požadují jiného technika, požaduji rychlou nápravu u poslední reklamace pro čemž táhne z věcí do vnitr, požaduji slevu nebo jinou finanční náhradu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2020 16:33, před 4 lety

Pokud není věc provedena ve sjednané kvalitě a řádně netěsní, může se jednat o vadu ve smyslu § 2161 odst. 1 písm. a), b) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Domnívá-li se spotřebitel, že má věc vadu, může ji reklamovat (uplatnit práva z vadného plnění).

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne na věci v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní.

v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit. Pokud byla stejná vada již třikrát reklamována, lze v rámci třetí reklamace vznést bez dalšího nárok na odstoupení od smlouvy. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.

V případě odstoupení od smlouvy se dle § 2004 odst. 1 občanského zákoníku závazek zrušuje od počátku. Tzn., že strany si musejí vrátit to, čím původně plnily.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2021 14:01, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.