Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45423Neustálé zpoždění Slováckého expresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2020, před 4 lety

Josef Chudíček

Znění stížnosti

Pěkný den, Slovácký expres do kterého nastupuji já i mnoho dalších cestujících ve stanici Hulín má neustále spoždění, při každé mé cestě je to minimálně 10 minut, někdy se zpoždění dostalo až na 30 minut, moje cílová stanice s tímto vlakem je Staré Město u Uherského Hradiště a tady přestupuji na vlak do Veselí nad Moravou. Určitě si můžete představit že když máte zpoždění 30 minut tak na vás přípojný vlak určitě čekat nebude. S touhle žádostí bych chtěl docílit toho aby vlaky neměly zpoždění. Vím že je tohle nereálné a proto by bylo nejlepší kdyby se přidalo více vlaků mezi stanicemi Staré Město u Uherského Hradiště a stanicí Veselí nad Moravou. Momentálně jezdi tuhle trať vlak jednou za 2 hodiny, když nepočítám spoje společnosti Arriva a nepočítám je z toho důvodu že jezdí jen zřídka. Velmi moc děkuji za vyřízení této stížnosti a budu rád kdyby se aspoň mezi stanicemi výše uvedenými jezdily spoje aspoň co 30 minut. Velice děkuji za vyřízení


Produkt

Slovácký expres, linky R18 ze stanice Praha do Luhačovic


Požadované řešení

Přidat vlaky mezi stanicemi Staré Město u Uherského Hradiště a stanicí Veselí nad Moravou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2020 12:59, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.