Společnost


Hera Fashion Investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#45425Neúplná dodávka zboží a ignorace reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2020, před 4 lety

Nikola Bidlová

Znění stížnosti

Dobrý den, u této společnosti jsem si objednala 2x prodloužené sako a kalhoty. Peníze samozřejmě chtěli předem, částka byla 1.501,- Asi po týdnu mi to nedalo a začala jsem brouzdat po internetu a objevila silene recenze, zboží vubec nedodají, nebo ne tak jak maji(množství, velikost, materiál,..), na maily nereagují, atd.., atd.. Rozhodla jsem se proto odstoupit od smlouvy a do 14ti dnu pozadovat vrácení peněz, načež mi odpověděli,
,, Objednávku nelze nyní zrušit a zboží Vám bude doručeno. Samozřejmě jsme nyní kontrolovali stav objednávky a urgujeme doručení, co nejdříve. Může se tedy stát, že díky vašemu emailu vám zboží přijde o dost dříve.''
Došlo mi, ze jsem naletela a odepsala, ze tedy vydrzim 40 pracovnich dni.... Zboží přišlo opravdu dřív, ale tak jak jsem psala v úvodu, ze tri věci, pouze jedna. Na dalsi maily, kde se dotazuji vysvetleni uz samozřejmě nereagují. 18.9.uz bylo po jejich stanovenem maximu 40ti dní...


Produkt

Objednavka číslo :163105 // Stylový dámský kabátek s ozdobnými knoflíky - červený - red, Velikost: S /Stylový dámský kabátek s ozdobnými knoflíky -black - černý velikost S


Požadované řešení

Pozaduji vraceni peněz, nebo doručení obou zbylych věcí..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2020 08:12, před 4 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka v tomto konkrétním případě žádat dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitelka od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitelka taktéž žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 13:26, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.