Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#45428Nedodání produktu Omega3

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2020, před 4 lety

Eva Šolcová

Znění stížnosti

Dobrý den,
do 5.10. jsem čekala na dodání uvítacího balíčku za poštovné 49,-. Až v tento den večer jsem našla ve schránce pouze uvítací dopis ředitele společnosti Kozelského, ve kterém psal, že můj balíček byl již zaslán. Já ho ale neobdržela. Dnes, 6.10. jsem telefonicky požádala o ukončení telef.smlouvy, písemné ukončení mi bylo odmítnuto. Nevím tedy jistě, jestli se tak opravdu stalo, i když paní do telefonu tvrdila, že ano. První, vstupní balíček za poštovné 49,- jsem neobdržela a ruším i jakékoliv případné další zásilky.

Děkuji za pochopení.
Eva Šolcová


Produkt

Tuk z lososa Omega3


Požadované řešení

Písemné potvrzení, že mi už nebudou nic posílat a žádné platby po mně nikdy v budoucnosti chtít přesto, že začátkem září jsem s uvítacím balíčkem za poštovné 49,- telefonicky souhlasila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2020 10:23, před 4 lety

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.10.2020 11:35, před 4 lety

Vážená paní Šolcová,

děkujeme Vám za zaslaný podnět.

Dovolte mi Vás informovat, že na základě Vašeho prohlášení o neobdržení zásilky produktu OmegaMarine Forte+ byla související pohledávka ve výši 49,- Kč stornována. Zaslané prohlášení může být použito ve věci reklamace u přepravce. Pravidelné zasílání produktu bylo dne 6.10.2020 ukončeno.
Omlouváme se za způsobené potíže.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2020 15:30, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.11.2020 17:33, před 4 lety


Eva Šolcová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, jak je v reakci výše uvedeno, společnost pravidelné zasílání, které mi nebylo umožněno nijak prokazatelně se společností ukončit, nakonec díky vašemu zásahu ukončila. Mockrát děkuji za pomoc a přeji vše dobré. Eva Šolcová