Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,dnes jsem navštívila ccc prodejnu v Novodvorské Plaze.Vybrala jsem si boty které byly zlevněny z 899,-na 399,- (v regálu bylo cca 8 krabic na každe nalepená cenovka po slevě).U pokladny mi paní prodavačka naučtovala původní cenu.Když jsem jí řekla že boty jsou ale ve slevě odpověď byla " To tam asi někdo špatně nalepil pro nás je směrodatné co říka kasa".Vrchol všeho bylo když mi řekla že podobne dětské boty nemá.Řekla jsem že jsou to 39 a že mi to tedy nepřijde jako dětská velikost,a ať mi ukáže jiné podobné dámské boty.Tak mne zavedla k pánskému oddělení a řekla že mají pouze 42 a výš.Toto neprofesionální chování mě velice šokovalo,tak jsem na prodejně nechala boty i ostatní zboží.Podle mého je to klamání zákazníka!Přístup jak jednáte se zákazníky je neuvěřitelný.Trocha slušného chování by neuškodila.
Boty lasocki modré- semišové (společenská obuv )
Poukázka
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.