Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#45436Neuznané odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 hodin 23 minut

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2020, před 4 lety

Ak Ak

Znění stížnosti

Dobrý den.
Objednala jsem si sluchátka do uší z Czc.cz, po vyzvednutí jsem je rozbalila a POUZE odzkoušela!! Ihned se mi nelíbilo jejich hraní, proto jsem se rozhodla je vrátit ze zákona do 14dnů!! Poslala jsem je hned druhý den k nim, po víkendu k nim dorazili a paní mi emailem napsala, že vrácení neuznali z hygienických důvodu a že byly už rozdělány a že mi zboží zasíljů zpět. Tak jako jak to má člověk odzkoušet?! Ze zákona mám 14dnů na vrácení zboží bez důvodu snad ne? Byly jenom odzkoušeny a dány zpátky do původního balení jak přišly. Jde s tím prosím něco udělat? Jedná se cca 1300kč. Děkuji.


Produkt

Sluchátka Razer


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy do 14dnů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2020 10:45, před 4 lety

Prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz nemohou být, dle podmínek služby, řešeny anonymní stížnosti. Vzhledem k tomu, že spotřebitel neuvádí celé jméno, nemůže být stížnost na portálu publikována a bude uzavřena.

Odstoupit nemůže spotřebitel od smlouvy, pokud se jedná o hygienické potřeby prodávané v zataveném obalu, který byl rozbalen. V daném případě je nutné dobře posoudit, zda obal výrobku plní určitou hygienickou funkci a zda je možné zboží uvést do prodeje schopného stavu. Pokud by bylo možné vyměnit část zboží, která byla vložena do zvukovodu, bylo by možné od smlouvy odstoupit, spotřebitel by pak pouze odpovídal za snížení hodnoty zboží.

Výjimky z obecných pravidel je třeba vždy vykládat úžeji. Spotřebitelovi je obecně dána zákonná možnost si u dodaného zboží ověřit jeho vlastnosti a funkčnost. Znamená to, že si nejen může zboží vybalit, ale i vyzkoušet a to obdobným způsobem, jako by mu to bylo umožněno v kamenné prodejně.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.