Společnost


Borotrend d.o.o

Počet nahlášených stížností:168
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45443Neuplne dodane zbozi a neopravnene nauctovany poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2020, před 4 lety

Jitka Duskova

Znění stížnosti

Uz jsem Vam psala ztiznost neuplne dodani i to ze jsem kontaktovala od 1 dne doruceni,ze není zasilka komletni.Az dnes mi odepsali,ze lituji,ze jsem dostala cely produkt,ale bohužel bez prislusenstvi.Je to vic nez 14 dni,kdy se ozvali a ze mam zásilku vrátit do 14 dnu od prijeti,proto nesouhlasim s jejich vyrizeni ztiznosti a i když neverim,chci dodat zbytek zasilky.Dekuji


Produkt

Sada na vypalovani do dreva c.b.1395503794/7339


Požadované řešení

Zadam o dodani zbytku zasilky,mam zaplacenou celou sadu.Nechaji se zapirat a chteji po me nemozne


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2020 17:42, před 4 lety

Pokud spotřebitelka uplatnila reklamaci, musí být reklamace vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelkou nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.

Podnikatel má dále povinnost vydat spotřebitelce písemné potvrzení (reklamační protokol) o tom, kdy spotřebitelka právo uplatnila, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitelka požaduje. Pokud tak neučiní, dopouští se přestupku, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.

Pokud byla reklamace ze strany prodávajícího uznána jako oprávněná, má spotřebitelka také právo žádat úhradu nákladů, které jí vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (např. proplacení poštovného).

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 11:27, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.