Počet nahlášených stížností: | 168 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Uz jsem Vam psala ztiznost neuplne dodani i to ze jsem kontaktovala od 1 dne doruceni,ze není zasilka komletni.Az dnes mi odepsali,ze lituji,ze jsem dostala cely produkt,ale bohužel bez prislusenstvi.Je to vic nez 14 dni,kdy se ozvali a ze mam zásilku vrátit do 14 dnu od prijeti,proto nesouhlasim s jejich vyrizeni ztiznosti a i když neverim,chci dodat zbytek zasilky.Dekuji
Sada na vypalovani do dreva c.b.1395503794/7339
Zadam o dodani zbytku zasilky,mam zaplacenou celou sadu.Nechaji se zapirat a chteji po me nemozne
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka uplatnila reklamaci, musí být reklamace vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelkou nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.
Podnikatel má dále povinnost vydat spotřebitelce písemné potvrzení (reklamační protokol) o tom, kdy spotřebitelka právo uplatnila, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitelka požaduje. Pokud tak neučiní, dopouští se přestupku, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.
Pokud byla reklamace ze strany prodávajícího uznána jako oprávněná, má spotřebitelka také právo žádat úhradu nákladů, které jí vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (např. proplacení poštovného).
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.