Společnost


Pantour s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45446Výzva k HROMADNÉ ŽALOBĚ, Podvedení Spojme se !

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2020, před 4 lety

Milan Panoška

Znění stížnosti

Náš příběh je stejný jako u většiny předešlých klientů. Neuskutečněný zaplacený zájezd v zakázané době K19, neinformování, nepoučení ze strany CK, podsouvání pouze "poukazu" od ck a časový nátlak s platností jen do 31.10.2020. Nekalé praktiky, nekomunikace, zneužívání situace k19, odmítání postupu dle zákona.
Takto podvedených stále přibývá, je jasné, kde je chyba.
Protože servery stížností nemají páku, jak přimět ck chovat se podle zákona a každému radí dohodnout se (což nejde) anebo dát soudní žalobu, DEJME tedy HROMADNOU ŽALOBU, která má daleko větší váhu než jednotlivě a vyjde levněji (stejně se soudu nevyhneme)


Požadované řešení

Postup dle platného zákona č.185/2020 Sb.,tzv.„LEX VOUCHER“


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2020 09:14, před 4 lety

Spojení spotřebitelů za účelem hromadného řízení bohužel v rámci českého právního řádu prozatím není možné, jelikož ještě nebyla přijata potřebná zákonná úprava. V případě zájmu nalezne spotřebitel další informace zde: https://www.dtest.cz/clanek-8256/zakon-o-hromadnem-rizeni-pomuze-tisicum-spotrebitelu.

Pokud společnost nesplní v zákonné lhůtě svou povinnost, je možné jí zaslat doporučený dopis s výzvou k okamžité úhradě. Nebude-li tento pokus úspěšný, je možné společnosti zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)]. Nebude-li ani tento postup úspěšný, pak se může spotřebitel obrátit na civilní soud. Jelikož se v případech zrušených zájezdů zpravidla nejedná o bagatelní částku, doporučujeme možnost tohoto postupu zvážit. Pro případné zastoupení před civilním soudem je možné využít služeb advokáta. Jejich databázi najdete např. na https://www.dtest.cz/advokati.

Výše popsané způsoby jsou soukromoprávního charakteru. Z veřejnoprávních institutů je možné využít i mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2020 13:11, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.