Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
BILLA ústí nad Labem Krásné Březno. Každý den to samé ať přijdu ráno,odpoledne nebo večer pořád jede jen jedna kasa fronta dlouhá přes celou prodejnu a to tu nejsou rozestupy 2 metry není problém tu strávit 20 minut ve frontě. Na krámě je plno pracovníků . Když se zeptám co tak trvá hned na mě někdo spusti že máte málo lidí . Chtějí po mě nasadit roušku přitom pokladní ji ani někdy nemá nebo jen pod nosem. Dezinfekce celá oblemcana a prázdná navíc špatně namontována. Mám to u baráku ale asi začnu jezdít do jiného krámu tohle už je hrozné. PS dezinfekcí si už beru svou protože sahat pořád na roušku když si nemůžu dezinfikovat ruce se mi opravdu nechce
Naučte víc zaměstnanců obsluhovat pokladny. Ať můžou zaskočit. Udělejte něco s tou dezinfekcí a když už chcete po nás roušky noste je také
|
Tweet |
Nejsou-li vinou společnosti dodrženy hygienické předpisy, je spotřebitel oprávněn obrátit se s podnětem na příslušné správní orgány, které mohou za porušování pravidel udělovat pokuty.
Rozvrh pracovní činnosti a pracovní vytížení zaměstnanců je vnitřní věcí společnosti, který by měla společnost řešit interními právními předpisy.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.