Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#45448Fronta přes 20 minut

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2020, před 4 lety

Radek Lupian

Znění stížnosti

BILLA ústí nad Labem Krásné Březno. Každý den to samé ať přijdu ráno,odpoledne nebo večer pořád jede jen jedna kasa fronta dlouhá přes celou prodejnu a to tu nejsou rozestupy 2 metry není problém tu strávit 20 minut ve frontě. Na krámě je plno pracovníků . Když se zeptám co tak trvá hned na mě někdo spusti že máte málo lidí . Chtějí po mě nasadit roušku přitom pokladní ji ani někdy nemá nebo jen pod nosem. Dezinfekce celá oblemcana a prázdná navíc špatně namontována. Mám to u baráku ale asi začnu jezdít do jiného krámu tohle už je hrozné. PS dezinfekcí si už beru svou protože sahat pořád na roušku když si nemůžu dezinfikovat ruce se mi opravdu nechce


Požadované řešení

Naučte víc zaměstnanců obsluhovat pokladny. Ať můžou zaskočit. Udělejte něco s tou dezinfekcí a když už chcete po nás roušky noste je také


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2020 08:40, před 4 lety

Nejsou-li vinou společnosti dodrženy hygienické předpisy, je spotřebitel oprávněn obrátit se s podnětem na příslušné správní orgány, které mohou za porušování pravidel udělovat pokuty.

Rozvrh pracovní činnosti a pracovní vytížení zaměstnanců je vnitřní věcí společnosti, který by měla společnost řešit interními právními předpisy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 11:12, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.