Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V r.2010 nám firma p.Novotného osazovala plastová okna a vchodové dveře s pětiletou zárukou.Vchodové dveře jsem písemně reklamoval v dubnu t.r.,že jsou prohnutá,špatně těsní a při otevírání a zavírání v nich lupe.Společnost odpověděla že reklamaci přijala a tím to pro ně skončilo.Ani po několika telefonických urgencích firma p. Novotného nereaguje.
Zlepšit utěsnění dveří(vyrovnání)
|
Tweet |
Pokud má spotřebitel zájem na opravě, doporučujeme společnost písemně vyzvat k nápravě. V tomto případě je důležité, zda je prodloužená záruka spojena s konkrétními podmínkami, které jsou součástí smlouvy. Pokud ne, použije se zákonná úprava § 19 zákona o ochraně spotřebitele, který stanoví, že reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou (volba mezi právem na výměnu a odstoupením od smlouvy, případně právo na přiměřenou slevu).
Subjekt Jiří Novotný nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.