Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
využil jsem mplatby v plné částce dle smlouvy, jelikož mi ještě nebyla vystavena faktura, pokračoval jsem ve službách i v dalším měsíc, nic a nikdoho jsem nezneužil a nejsem třetí strana a vaše podezření si mužete ověřit!
Byl jsem zablokovaná z vteřiny na vteřinu a prodělal velké zisky! Nikdo me na nic neupozornil a bezduvodne bez jakéhokoliv porušení jsem byl odstaven. Navíc mi automaticky navyšili data o které jsem nežádal a měl navýšení zablokováno! Při volání s několika operátory mi bylo nabíduté řešení které mělo dorazit nejpozdej do 24 h na email " romariofojtik@seznam.cz a opet žádná reakce bez odezvy !!! žádám o okamžité odblokování a pladbu dle splatnosti ve smlouvě, v opačné případě budu zahajovat žalobu na o2 za ztrátu svého zisku kvuli zablokování bez jakého koliv upozornění !
Okamžité odblokování v první řadě, spladnost své faktury jako každý měsíc,( v daný měsíc platit za minuly měsíc) popřípadě rozděli sumu za dva měíce minimálně na 3x
|
Tweet |
V obsahu stížnosti je popsán zejména důsledek jednání společnosti, je tak poměrně složité podat konkrétnější vyjádření, neboť není zjevné, na základě jaké domněnky společnost k blokaci přistoupila.
Obecně platí, že společnost je oprávněna blokovat služby v souladu se smluvním ujednáním, resp. tato problematika je velmi často upravena v obchodních podmínkách. V čl. 9 odst. 5 všeobecných obchodních podmínek (dostupné z: https://www.o2.cz/osobni/ceniky-a-dokumenty#dokumenty-ostatni-dokumenty) se uvádí: "případy, kdy je O2 oprávněna omezit nebo přerušit poskytování služeb, jsou uvedeny výše v textu (v článcích 3.8, 4.1, čl. 4.4, čl. 6.4). O2 může předtím vyzvat účastníka k poskytnutí uspokojivého vysvětlení nebo osobnímu projednání věci."
Pokud spotřebitel neporušil své smluvní povinnosti, nemá společnost oprávnění mu služby svévolně blokovat. Pokud nemohl spotřebitel využívat služby na základě neoprávněné blokace, může požadovat přiměřenou slevu v reklamačním řízení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
ráda se na podrobnosti podívám. Můžete prosím, doplnit do sekce neveřejného údaje Vaše číslo, o které se jedná a celé datum narození?
Děkuji.
S pozdravem
Monika Morysová
Guru pro Social media, O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.