Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#45454Zaplacená platba za pevný internet -zrušen 6.9.2020

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

28 minut 21 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2020, před 4 lety

Marie Hejtmánková

Znění stížnosti

Bezhotovostní výpis SIPO za říjen 2020 obsahuje částku 412 Kč. za zrušenou pevnou linku internetu, který jsem u O2 zrušila dne 11.8.2020.
Žádám o vrácení dané částky a dle O2 je chyba za daný problém na Vaší straně. S pozdravem Marie Hejtmánková


Produkt

pevný internet u spol.O2-zrušena platba přes SIPO


Požadované řešení

Odpovědˇočekávám na hejtmankovam@seznam.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2020 09:44, před 4 lety

Pokud spotřebitelka nesouhlasí s tím, jak byla služba poskytnuta, je třeba uplatnit reklamaci.

Obchodní podmínky pro platby SIPO (https://www.ceskaposta.cz/documents/10180/282551/OP-SIPO-platci.pdf/92f68ed2-ee35-f20a-d5a4-90e42843f4a9) v čl.9 a následujících uvádějí:

Reklamaci zaplacených plateb nebo poskytnutých Služeb SIPO ČP je možno uplatnit po dobu 3 let ode dne vystavení příslušného dokladu na Provozovně, písemně na adrese Česká pošta, s.p., oddělení SIPO, Wolkerova 480, 749 20 Vítkov, příp. e-mailem na adrese siporeklamace.vakvi@cpost.cz.

Plátce informovat o výsledku a případném řešení, a to v termínu do 15 pracovních dnů.

V čl. 9.2. obchodní podmínky uvádí: Reklamací nelze napadat výši jednotlivých Platebních položek SIPO, ani jejich oprávněnost. Případnou nesrovnalost tohoto charakteru lze řešit výhradně s Příjemcem, který danou platbu předepsal.

Zde tedy záleží, zda došlo k pochybení na straně České pošty, pak je vhodné uplatnit reklamaci, či příjemce platby. V takovém případě je třeba žádat příjemce o vydání bezdůvodného obohacení.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.