Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den, asi před rokem jsem oznamoval pojistnou událost a bylo mi vyhověno,
dostal jsem nový produkt, a po převzetí jsem se důrazně ptal zda si mohu znovu produkt pojistit a na pobočce v ústí nad labem mi tenkrát bylo řečeno že nemusím že pojistka platí 24 měsíců, tak jsem té vaší kolegini věřil, prece jenom je to profesionálka, má k nahlédnutí přece pojistnou smlouvu že ano, a teď když se mi produkt bohužel rozbil tak jsem zjistil, že mi pojistka výměnou zanikla a tudíž nemohu o pojistnou událost zažádat.
Jak se hodláte k tomuto problému postavit, mám svďkyni že mi to bylo vážně řečeno od vaší zaměstnankyně, snad jí to i potvrzoval kolega. Teď mám rozbitý produkt a na nový bohužel nemám.
Podle mě se dá dohledat dohledat kdo měl tenkrát službu v práci ne?
Byla mi podána lživá informace myslím od dvou vašich zaměstnanců.
Tak každopádně potrestání zaměstnanců, nové školení zaměstnanců aby příště takový to problém nevznikl. Vice méně jsem byl podveden, či okraden.
řešení nechám na Vás, ale vůbec se mi to nelíbí. Hezká reklama pro vaši společnost.
|
Tweet |
V souladu s § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje. Jedná se o deklaraci základní zásady závazkového práva pacta sunt servanda. Zároveň dle § 5 odst. 1 občanského zákoníku platí, že kdo se veřejně nebo ve styku s jinou osobou přihlásí k odbornému výkonu jako příslušník určitého povolání nebo stavu, dává tím najevo, že je schopen jednat se znalostí a pečlivostí, která je s jeho povoláním nebo stavem spojena. Jedná-li bez této odborné péče, jde to k jeho tíži. Pokud tedy zaměstnanec jedná v pozici profesionála zastupujícího podnikatele (společnost) se spotřebitelem, a ujistí ho (resp. slíbí mu) pokračování pojistné smlouvy, pak je jeho povinností toto pokračování zajistit. V opačném případě jde jeho pochybení k tíži společnosti. Jednání zaměstnance v souladu s § 430 odst. 1 občanského zákoníku zavazuje společnost, nejednalo-li se o zjevný exces.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za posouzení.
V tomto případě bylo postupováno dle platných pojistných podmínek, se kterými zákazník souhlasil zakoupením pojištění. Rozumím, že na základě mylné informace se v tuto chvíli snaží odvolat, a proto jsme jej kontaktovali e-mailem s návrhem smírného řešení.
S přáním pěkného dne,
Dita, péče o zákazníky
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost reagovat.
Dobrý den, psala mi společnost Alza, že by mi poskytla dárkový šek v hodnotě 1000 korun na opravu, myslíte že to mám vzít? Mě se to zdá jako výsměch (neadekvátní řešení, oprava displeje by byla určitě mnohonásobnější a na to fakt nemám momentálně finanční prostředky), kdyby tekrát nepochybyli tak bych měl opravu hrazenou celou,
a taky chci říci že původně jsem tam přišel s tím že chci zařízení reklamovat klasickým způsobem, protože se mi zdálo že vada nastala po dobití zařízení, začal mi blbnout display viz přiložené foto, po ohledání bylo zjištěno že v levém dolním rohu je lehce viditelné odchlípnutí zadního krytu, nejdřív jsem si toho nevšiml protože ho mám v bezpečnostní knize (obal) viz foto, jedna zaměstnankyně řekla že se mi asi nafukuje baterka ale kolega zase že jsem si na něj určitě sedl nebo mi musel brutálně spadnout, to jsem popřel páž jsem se o telefon staral dobře, ano stane se že telefon člověk upustí ale tohle by musela být rána, no samozřejmě mě přesvědčili že si za to mohu sám, ( určitě jsou specialisté na reklamačním oddělení) tak jsem kontaktoval pojištovnu, dále už vše víte.
Ale možná by bylo dobré telefon zkontrolovat na servisním centru a vyvrátit možnost že jsem to poškození nezpůsobyl já sám, páč v tomto případě je to dost nejasné,
ale i kdyby jsem to vážně způsobil já nějakým tím pádem jak mě zmanipulovali na pobočce, tak bych žádal o bezplatnou opravu a to z důvodů tehdejšího pochybení Alza zaměstnanců.
Přikládám pár fotek na zhlédnutí a popřípadě odvezu telefon do ústí nad labem na pobočku Alza a předám jej na reklamační oddělení,
S pzdravem Karel Kutěj
Jestliže došlo k poskytnutí nesprávných informací při uplatňování první pojistné události, potom je rozhořčení spotřebitele plně pochopitelné. K tomu viz naše úvodní zhodnocení.
Na posouzení v rámci reklamačního řízení, tedy na uplatnění reklamace, má spotřebitel nárok po celých 24 měsíců od převzetí věci po jejím zakoupení.
Fotografie se bohužel nepřiložily, nicméně z naší strany technické posouzení situace stejně není možné, a pokud půjde o reklamaci, je fotografie poslat spolu s uplatněním reklamace rovnou společnosti.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den, po dohodě s odpovědným oddělením, budou po donesení mobilního telefonu, panu Kutějovi vráceny peníze. S panem Kutějem jsem se spojila telefonicky a s tímto navrženým vyřešením souhlasil. Pevně věřím, že tato záležitost je dořešená k oboustranné spokojenosti. Přeji hezký zbytek dne, Andrea, péče o zákazníky
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení informace a případné uzavření případu.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji.