Společnost


Senzačne s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45458Nedodané zboží a nevrácení platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2020, před 4 lety

Jitka a Jan Tláskalovi

Znění stížnosti

27.7.2020 jsem objednala zboží (závěsné houpací křeslo), přišel mi email s informací, že zboží příjde do týdne, poté mi psali, že není skladem, tak jsem zažádala o vrácení platby (dne 4.8.2020), od té doby mi 2x napsali, že platbu pošlou..Nyní již přestali komunikovat.
zboží 630 CZK + 150 CZK poštovné = 780 CZK


Produkt

Zásilka č. 012251, Závěsné houpací křeslo, bílá / vzor pásek, LINDO - Kód: TEMPO_0000218001 - Hmotnost: 1880 g


Požadované řešení

Žádám o vrácení platby 780 CZK na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2020 13:07, před 4 lety

Pokud byla kupní smlouva zrušena od počátku, mají smluvní strany povinnost vrátit si poskytnutá plnění. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením kupní smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatí, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící na Slovensku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2020 18:14, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.