Počet nahlášených stížností: | 46 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry vecer,dnes kolem 6 hodiny vecerni,jsem jel z Bohuslavic 20 kilometru do Opavy-katerinky,do vaseho obchodu Hervis sport,vyzvednout reklamaci pantofli,ktere me stali jenom 400,- korun ceskych,Samozrejme mi reklamaci neuznali,pantofle jsem nosil 14 dnu od zakoupeni,jedna samozrejme praskla,tak nevim jestli jsem tuto pantofli zamenoval s zivotnim prostredim jak je napsano v posouzeni reklamace,nejsem s tim spokojen,take proto to budu resit,pokud jsem dobre poslouchal mel bych mit zaruku dva roky od zakoupeni.V Hervisu nakupuji uz nekolik let a nechavam tam ne dost male castky,pokud se tato reklamace neuzna ani tady po te stiznosti,prijdete o zakaznika.Zajicek Jan
Pantofle reklamace c.4006
Myslim si ze by mi pantofle meli vymenit nebo vratit penize.Dekuji
|
Tweet |
Z informací, které jsou nám dostupné, nevyplývá v jaké fázi záruční lhůty byla reklamace uplatněna. Pokud by se jednalo o reklamaci do 6 měsíců od koupě, leží důkazní břemeno ohledně tvrzení, že se o vadu nejedná, dle § 2161 občanského zákoníku na prodejci. Poté se důkazní břemeno obrací. Vady lze vytknnout nejpozději v době 24 měsíců od převzetí věci. Za spolehlivý důkaz se považuje nezávislý objektivní odborný posudek. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost HERVIS Sport a móda, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.