Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ačkoliv jsem nedoplatek zaplatila již v listopadu minulého roku. Nyní opět přišlo oznámení o nedoplatku se lhůtou k jeho zaplacení. FIRMA NEKOMUNIKUJE!!!
Smlouva již byla ukončena nedoplatek neexistuje, dejte si to doporadku!!!
|
Tweet |
Pokud chce společnost vymáhat jakoukoliv částku, měla by prokázat existenci dluhu co do důvodu a výše. K prokázání zaplaceného nedoplatku může spotřebitelka doložit kopie dokladů o platbách, originály by si spotřebitelka měla vždy ponechat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.