Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#45470Prodlužování vyřízení požadavku Lživé informování o skutečnostech objednávky.Zadržování platby.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2020, před 4 lety

Lucie Grygerová

Znění stížnosti

Dobrý den.

Dne 28.9.2020 jsem učinila objednávku. Téhož dne mi pracovnice zákaznického servisu sdělila, že barva bundy neodpovídá uvedenému obrázku. Sdělila mi tuto informaci na základě mého dotazu neb obrázek ukazoval modrou bundu a ve skutečnosti barva odpovídala zelené, která byla uvedena i jako ikona barvy u zboží. Okamžitě jsem pracovnici požádala o stornování a zaslání potvrzení o stornu na můj email, tak aby nedošlo k odeslání zboží. Přišlo mi potvrzení o stornu viz níže a bylo mi sděleno že platba peněz bude navrácena.
Další den mi přišla zpráva, že zboží je expedováno. Volala jsem tedy zákaznický servis a upozorňovala, že zboží nechci. Byla jsem vyrozuměna, že zboží zastaví, že ještě neodešlo. Další den mi přišla zpráva od dopravce, že zboží převzal. Volala jsem tedy znova zákaznický servis a bylo mi sděleno, že řidič zajíždět k nám nebude. Načež řidič zboží doručil a předal osobě blízké, která nevěděla o doručování balíčku. Načež jsem volala, že vracím bundu na Vaše náklady zpět. Bylo mi řečeno a zasláno potvrzení o tom, že mohu a že doklad bude zaplacen. Do dnešního dne jsem neobdržela ani jednu platbu. Bylo mi sděleno, že musí dojít k propsání vrácení zboží do systému. Předpokládám, že když jsem zboží odeslala 1.10. mohlo by být již ke dni 6.10. doručeno i propsáno. Nebudu dále čekat na plané sliby a chci své peníze okamžitě zpět. K doručování zboží nemělo vůbec dojít a pochybení bylo na Vaší straně. Vzhledem k tomu, že platba byla provedena 28.9. a telefonicky mi bylo sděleno že lhůta na vrácení peněz je 14 dní, požaduji tímto, aby mi peníze za zboží i za dopravu byly doručeny na účet nejpozději 12.10. Pokud tak neučiníte postoupím stížnost dál.

Lucie Grygerová


Produkt

objednávka č. 121769381


Požadované řešení

OKAMŽITÉ VRÁCENÍ platby za zboží z důvodu nedodržení obchodních podmínek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2020 12:09, před 4 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než jí je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2020 18:13, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.