Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
6.10. jsem si na Alze objednala balíček, a vybrala jsem si přepravní službu InTime, připlatila jsem si za to, aby balíček byl doručeny hned druhý den, tedy 7.10. 7.10. se nic nedělo, tak jsem počkala do 8.10., v ten den mi ráno přišla sms, že mi kurýr bude doručovat balíek, volal jsem tedy na uvedené tel. číslo abych se domluvila na čase převzetí, ovšem když jsem se dovolala, tak mi kurýr oznámil, že můj balíček na autě nemá a ani ho mít nemůže, protože jezdí uplně jiný kraj, než do jakého měl být balíček doručen. Volala jsem tedy na linku InTime kde my ovšem nikdo nebyl schopný říct, kdy a jak se ke mně balíček dostane. 9.10. jsem přes aplikaci sledování zásilek zjistila, že balíček byl ztracen a nikdo mě o tom nebyl schopný informovat. Takže dnes stále nemám svůj balíček, nikdo mě nekontaktoval a to nemluvím ani o tom, že balíček byl zaplacen před a to nemalou částkou.
Žádám tedy o okamžité doručení balíčku, který je v hodnotě 11 000Kč jinak se budu muset obrátit na vyšší orgány.
|
Tweet |
Pokud nebyla doručovací služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Spotřebitel by měl uplatnit reklamaci přímo u prodávajícího. Prodávající má následně možnost požadovat náhradu škody po provozovateli přepravních služeb (IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.