Počet nahlášených stížností: | 68 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 06.10.20 jsem na internetu PROVIDIO objednal vrták na čtyřhrannou díru, dodán byl již 08.10.20.
Na informačním / reklamním videu bylo jen ukázáno, jak je vrtání jednoduché. Záběr byl jen na speciální vrták, kdy vlastní vrták do dřeva je zapouzdřen do čtyřhranného pouzdra které vytváří čtyřhrannou díru, záběr na vlastní vrtačku scházel.
Doma po obdržení vrtáku jsem ho vyzkoušel jak v ruční tak stojanové vrtačce. Po zahájení vrtání vrták vyvrtal pár mm kruhovou díru, pak se dostalo na čtyřhranné pouzdro, které třením o vrták, se také roztočilo a začalo vytvářet rovněž kruhovou díru a to u obou typu vrtaček.
Po přemyšlení, jak to může fungovat, se domnívám, že k tomuto vrtáku je nutno vlastnit speciální vrtačku, která umožňuje pevné zafixování čtyřhranného pouzdra a současně otáčení vlastním vrtákem.
Na dodacím listě je uvedeno, že „uživatelská manuál“ si může zákazník stáhnout na webových stránkách: shrtum.com/b9nox nebo shrtum.com/calq0. Obě webové stránky však neexistují!!
Jelikož se jedná o docela zajímavý strojově přesně vyrobený vrták, jistě autor ho nevyráběl jen aby podvodně získal 497 Kč?! Proto bych očekával, že ve vlastním zájmu by měl prodejce informaci jak a s čím se s vrtákem dá pracovat, dát k dispozici.
Vrták má označení Bohr Quad (0833-911-5419)
Vyžaduji jasné vysvětlení, (návod k použití) jak a s čím lze speciální vrták používat?
Je li nutné k vrtáku mít speciální jednoúčelovou - pro tento vrták- vrtačku, pak bych očekával, že tato informace (včetně možnosti jak ji získat?), by měla být uvedena v nabídce vrtáku, jelikož bez této vrtačky, je vrták nepoužitelný a kupující uveden reklamním videem v omyl, vydá peníze za nákup zbytečně!!
|
Tweet |
Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.