Společnost


1-2Umobil s.r.o.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#4548Neuznání reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 22 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2014, před 10 lety

Daniel Miškovský

Znění stížnosti

Koupil jsem si telefon Sony Xperia SP v internetovém obchodu 1-2 Mobil. Tento mobil jsem u tohoto obchodu už reklamoval dvakrát, a nyní jsem kvůli další závadě na obrazovce šel reklamovat stejný mobil už po třetí. Předával jsem ho bez poškození a nejsem si vědom žádné neoprávněné manipulace s mobilem. Po 30 denní lhůtě jsem si přišel telefon vyzvednout a bylo mi oznámeno, že reklamace nebyla uznána z důvodu neoprávněné manipulace se šroubky na zadní straně mobilu. Při předání mobilu do záruční opravy byl mobilní mobilní telefon důkladně prohlídnut servisním technikem a žádné neoprávněné manipulování nebylo zjištěno, což bylo obsazeno v reklamačním protokolu jehož kopii přikládám. Dle vyjádření prodejce jsem ztratil nárok na záruční opravu s čímž zásadně nesouhlasím a mám za to, že je to pouze pokus vyhnou se svému závazku poskytnout bezplatnou opravu v době záruky. Z výše uvedeného důvodu jsem odmítl mobil převzít a hodlám celou záležitost řešit s Vaší pomocí, případně se rád připojím k hromadné soudní žalobě. Rád bych vás požádal o pomoc v řešení tohoto problému. Pro informaci přikládám kopii platebního dokladu a předávajícího dokladu a reklamační listinu. Děkuji.


Produkt

Sony Xperia SP,


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a navrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2014 18:51, před 10 lety

Pouhým otevřením přístroje by spotřebitel neměl přijít o záruku. I kdyby tato podmínka byla obsažena v reklamačním řádu, byla by považována dle našeho názoru za nepřiměřenou. Jde o to, že společnosti obecně presumují, že jde o neoprávněný zásah, který vyvolal vadu nebo zhoršil její následky ještě před tím, než výrobek posoudí. Snaží se tím eliminovat náklady, které by jim vznikly s diagnostikou v případě, že by si vadu skutečně způsobil spotřebitel. Prodávající by tedy měl reklamaci posoudit z hlediska existence reklamované závady. Obzvlášť pokud by mělo jít o viditelný zásah, který mohl zkontrolovat pracovník, který reklamaci přijímal, mělo by to být uvedeno již v protokolu o uplatnění reklamace. V tomto případě je také nutné přihlédnout ke skutečnosti, zda se jedná například o stejnou vadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 15:39, před 10 lety

Společnost 1-2Umobil s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.