Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den , 6.10 2020 jsem si u této firmy objednal vitamín D3 , v ten den jsem ještě psal email o storno objednávky a vymazání mých dat a odstoupení od smlouvy , nikdo nereagoval , vitamíny mi přišly 9.10 do schránky , říkám dobře když už to přišlo , platbu 49 kč zašlu a zaslal 9.10 počítám že příjdou až v pondělí 12.10 a zásilku si už nechám , ale nechci od této firmy další žádné nabídky , ani předplatné na další měsíce pokud ve smlouvě nějaké bylo , + vymazání mých dat .
Děkuji Musiol
Vitamin D3 ID objednávky at mě dohledáte 2010143169
Vymazání mých dat z této společnosti , zrušení dalších předplatných , a chození nabídek a reklam na mou adresu děkuji .
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážený pane Musiole,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Nejprve mi dovolte Vás informovat, že došlé emailové požadavky našich zákazníků se zpracovávají postupně, proto se omlouváme, že jsme Vás neinformovali ihned po odeslání Vašeho požadavku. Zásilky jsou bohužel vyexpedovány ihned po přijetí objednávky. Neotevřené balení můžete samozřejmě vrátit zpět na naši adresu. Ráda bych Vás také informovala, že jste nevstoupil do žádného programu pravidelného zasílání. Objednávka produktu jen za cenu poštovného a balného byla jednorázová.
Na Základě Vašeho požadavku byla Vaše zákaznická karta k dnešnímu dni zablokována a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Dobrý den, jasně chápu o nic nejde, zásilku jsem převzal a zaplatil, peníze by měly být již u vás. Prosím potom o potvrzení že peníze přísly a zásilka je řádně zaplacena. Děkuji za pochopení a vymyzani mých osobnich dat. Přeji krásný den Musiol.
Vážený pane Musiole,
potvrzuji Vám, že úhrada ve výši 49,- Kč byla dne 12.10.2020 připsána na náš bankovní účet.
Děkujeme a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji ochotu smazání dat a info o platbě .